Har du lyst til å jobbe hos oss?
Vi søker nå etter Customer Success Consultant (CSC) i Trondheim.
Primærfokus for denne stillingen vil være å støtte og bygge kundeforhold for å maksimere kundeopplevelsen. Denne rollen krever at du er resultatfokusert og fremtidsrettet med et sterkt ønske om optimalisere kundereisen i Lingit. Vår nye CSC vil inngå i et tverrfaglig team som markedsfører, selger og trener det norske utdanningssystem i bruk av våre digitale lese- og skrivestøtte verktøy.
Det aller viktigste for oss i Lingit er at programmene vi lager blir brukt, slik at de som har utfordringer med å lese og skrive kan delta og føle mestring.
Dine hovedarbeidsoppgaver vil være:
-
Bistå kunder og sikre høy kundetilfredshet gjennom Lingits program for kundeoppfølging
-
Operativ oppfølging av nye og eksisterende kunder, gjennomføre kundemøter og sikre at ny funksjonalitet blir tatt i bruk
-
Gjennomføre kampanjer for kryssalg og mersalg
-
Samarbeide tett med det tverrfaglige teamet, med fokus på skole og utdanning
-
Være en del av videreutvikling av salgsstrategi, kurs og webinarer
-
Administrative oppgaver
Ønsker du å bidra til å styrke vårt team håper vi på å høre fra deg!
Mer informasjon om stillingen og lenke til søknadsskjema finner du ved å følge lenken nedenfor.
Ikke bli forvirret fordi du nå kommer videre til Texthelp. Lingit eies av Texthelp, og stillingsannonsen ligger derfor på deres sider.
